1 Ocak 2012 Pazar

ISPANAKLI REVANİ


Bir de yeşil revani olsun istedim. Aslında her zaman yaptığım tarif ama bu sefer görüntüsü fıstıklı olsun dedim. güzel olmuştu. misafirlerim beğendiler.
MALZEMELER:
3 yumurta
1 su bardağı şeker
 1,5 su bardağı irmik           
  1,5      //     un
1 su bardağı yoğurt         
  1 paket kabartma tozu              
vanilya yada limon kabuğu
biraz ıspanak
Şerbeti için:
2,5 bardak şeker
2,5 bardak su
YAPILIŞI:
yumurta ve şeker iyice çırpılır.daha sonra yoğurt ve irmik ilave edilir. bu aşamada iyice yıkadığınız ıspanakları rondoda püre haline getirip ilave edin.kabartma tozu ve un elenerek ilave edilir. ben limon kabuğu tercih ediyorum. aroması daha güzel oluyor.(ununu ayarlarken revai kek kıvamında olacak. yağladığınız fırın tepsisine boşaltın. önceden 180 derecede ısıtılmış fırında üzeri kızarana kadar pişirin . çıkınca üzerine soğuk şerbeti dökün.
Ispanaklı revani fıstıklı gibi göründüğü için üzerine krem şanti sıkıp toz fıstık serptim.
Ben bu revaniyi ıspanaksız her zaman yaparım. yağsız olduğu için hafiftir. herkes çok beğenir. birde böyle denemek istedim ve ilk defa yaptım
Afiyet olsun

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...